tisdag 4 maj 2010

KAOS....

Hej och hå vilket tempo jag måste hålla för att hinna med allt nu för tiden.. har insett att det där med att äta är ett I lands problem. Jag kan i alla fall äta... Om jag bara hade tid. Suck..

Är kvar i stan hos underbara gudmor med familj. Älskar henne som en syster men i morse trodde jag seriöst att jag skulle kräkas på henne. JÄVLA människa till och var lugn och kontrollerad..skratt.. Iklädd sidenpyjamas gav hon Jonathan tillägg samtidigt som hon gjorde sitt bästa för att lära Noelle gå..Och hela tiden med ett leende...
Själv är jag oduschad sedan två dagar, håret är inte borstat på gud vet hur länge..Min klädsel har övergått till ngt hippieyliknande. Jag har fan inte koll på ett skit!!!

I ett anfall av"Ta hand om mig själv" ryck under gårdagen så bestämde jag mig för att gå på salong och vaxa ögonbrynen istället för att plocka dem hemma..Skitsnyggt, om man nu går igång på att se ut som mamman i familjen Adams. Har ju för helvete inga ögonbryn kvar!! Och fick dessutom betala dyrt för det..skratt..Å andra sidan var det skit samma, behöver inte bekymra mig över dom på väldigt väldigt länge..Alltid ngt..

Äsch..Helt hopplös är jag faktist inte. Under tiden som jag skrivit detta har jag hunnit byta blöjor på bägge två, utfodrat dom. Bäddat ner Noelle för lunchvila och på g att ge Jonathan andra skvätten tillägg..Det flyter på... Förutom det har jag hunnit äta två hårdbrödskivor, ringt Jhenny ang tandläkaren och förberett mig för ett möte 14.3o. Allt inom 45 min så det finns hopp. Behöver bara lära mig en strategi för i vilken ordning jag ska ta saker och ting.

Det viktigaste först..
Var på ett underbart givande möte i gemenskapen igår. GUD vad jag saknar att gå på möten kontinuerligt. Dom är så himla viktiga för mitt välbefinnande att jag inte har råd att lägga dom åt sidan. Glömmer jag vad jag en gång var finns det alltid en risk för att hamna där igen..Ska försöka ta ett till ikväll när jag ändå befinner mig i stan. Den lokalen är så sinnesrogivande att jag skulle behöva ha ett rum som är inrett likadant hemma i kaxås..
I mina möten med ungdomar präntar jag in vikten av möten och så är jag ute och tullar själv på en tunn linje. NIX..Får vara slut med det. Ingen mer rysk roulette..Har fan inte tid att dribbla med mitt mående.
Gud vad jag svär idag...Förlåt.. Ska bättra mig tills nästa gång..*L*

Kram M